Training Koud Bellen
Koud bellen: met vertrouwen nieuwe klanten benaderen
Sta je achter je eigen product, dienst en bedrijf? En lijkt het je leuk om kansen te creëren door anderen te helpen, enthousiast te maken en met plezier te overtuigen? Dan is het zogenaamde ‘koud bellen’ een uitstekende manier om nieuwe contacten te leggen en je salesresultaten te verhogen. Toch zien veel adviseurs en verkopers als een berg op tegen koud bellen…; iemand bellen die je niet kent waarvan je ook niet weet of die persoon wel op jouw product zit te wachten.
Wat leer je tijdens de training Koud Bellen?
In deze korte, krachtige waardevolle training leer je hoe je leuke maar vooral zinvolle gesprekken kunt voeren met potentiële klanten. Op een manier waarbij je er zelf én de potentiële klant een warm gevoel aan over houdt!
Waarom koud bellen nog altijd werkt
In een tijd waarin digitale communicatie de overhand heeft, kan persoonlijk contact via de telefoon juist opvallen. Een goed gevoerd koud belgesprek is vaak de eerste stap naar een waardevolle klantrelatie. Je toont initiatief, onderscheidt je van concurrenten en creëert direct een menselijk contactmoment. In deze training leer je hoe je dat effectief én met plezier doet.
Wil je ook leren hoe je met meer vertrouwen, plezier en succes nieuwe klanten aan de telefoon benadert? Graag verwelkomen we je bij onze training Koud Bellen. Vraag vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op voor meer informatie.
Deze training kun je ook online op aanvraag volgen! De focus ligt dan iets meer op kennis en inzicht in vergelijking met een training op locatie maar er wordt ook zeker aan de nodige skills gewerkt, onder andere met tussentijdse huiswerkopdrachten. Ook voor de online training kun je je op deze pagina direct aanmelden.
Prijs: Klassikaal afhankelijk van het aantal dagdelen | Workshop: vanaf €900,- | Online: prijs op aanvraag

Klassikaal: data en tijden in onderling overleg
Korte krachtige workshop: in overleg
Online: op aanvraag



