Training Klantgericht Communiceren
Klantgericht communiceren: verhoog de tevredenheid van je klanten
De kwaliteit van de communicatie binnen je team, afdeling of organisatie bepaalt in grote mate of klanten tevreden zijn over jullie diensten of producten. Het is daarom belangrijk dat iedereen zich bewust is van zijn of haar rol in klantgericht communiceren.
Wat leer je in de training Klantgericht Communiceren?
In deze training leer je hoe je effectief en klantgericht kunt communiceren. Je krijgt praktische tools aangereikt die je helpen om klantgerichter te werken. Samen met de deelnemers wordt de huidige stand van zaken in kaart gebracht.
Doelgericht aan de slag met communicatie
Tijdens de training Klantgericht Communiceren (onderdeel van de cursus Klantgericht werken) worden concrete doelen gesteld voor de afdeling of organisatie. Daarbij is er ook ruimte voor het formuleren van persoonlijke leerdoelen, zodat je de opgedane kennis direct kunt toepassen in de praktijk.
Wil je de communicatie en klantgerichtheid van jouw team verbeteren? Vraag een offerte aan of neem contact met ons op voor meer informatie over deze training.
1-op-1 klantgericht communiceren training
Volg je liever een 1-op-1 training in plaats van een groepssessie? Bekijk hier meer informatie.
Deze training kun je ook online op aanvraag volgen! De focus ligt dan iets meer op kennis en inzicht in vergelijking met een training op locatie maar er wordt ook zeker aan de nodige skills gewerkt, onder andere met tussentijdse huiswerkopdrachten. Ook voor de online training kun je je op deze pagina direct aanmelden.
Prijs: Klassikaal afhankelijk van het aantal dagdelen | Workshop: vanaf €900,- | Online: prijs op aanvraag

Klassikaal: in overleg, minimaal 1 dagdeel
Korte krachtige workshop: in overleg
Online: op aanvraag

Korte krachtige workshop: in overleg
Online: in overleg / maatwerk


