Training Klantgericht Communiceren

Deze training op korte termijn individueel volgen? Meer info vind je hier.

Klantgericht communiceren training: De kwaliteit van de communicatie van je team, afdeling of organisatie bepaalt voor een belangrijk deel of anderen tevreden zijn over de diensten of producten. Van belang is dan ook dat iedereen zich hier terdege van bewust is.

In deze training krijg je praktische tools aangereikt die het klantgericht werken ondersteunen. Gezamenlijk wordt de actuele stand van zaken geïnventariseerd. Tevens worden in deze training Klantgericht Communiceren (cursus Klantgericht werken) concrete (persoonlijke) doelen gesteld voor de afdeling of organisatie. 

Deze training kun je ook online op aanvraag volgen! De focus ligt dan iets meer op kennis en inzicht in vergelijking met een training op locatie maar er wordt ook zeker aan de nodige skills gewerkt, onder andere met tussentijdse huiswerkopdrachten. Ook voor de online training kun je je op deze pagina gelijk aanmelden.

Prijs: Klassikaal afhankelijk van het aantal dagdelen / online op aanvraag

Excl. dagarrangement en trainingsmateriaal i

Trainingsduur Klantgericht CommunicerenTrainingsduur

Klassikaal: in overleg, minimaal 1 dagdeel.
Online: op aanvraag.

Tijden Klantgericht CommunicerenTijden
Klassikaal: data en tijden in onderling overleg.
Online: in overleg / maatwerk.
Deelnemers Klantgericht CommunicerenAantal deelnemers
Kleine groepen. Leren via het Insights Discovery Learning System.
Competenties Klantgericht CommunicerenCompetenties
Aanpassingsvermogen, Communicatie, Initiatief, Klantgerichtheid, Luisteren, Organisatiesensitiviteit, Probleemanalyse, Sociaal gedrag
Klantgericht Communiceren