Training Klantgericht Communiceren

Klantgericht communiceren training: De kwaliteit van de communicatie van je team, afdeling of organisatie bepaalt voor een belangrijk deel of anderen tevreden zijn over de diensten of producten. Van belang is dan ook dat iedereen zich hier terdege van bewust is.

In deze training leer je hoe je klantgericht kunt communiceren. Je krijgt tijdens de training praktische tools aangereikt die het klantgericht werken ondersteunen. Gezamenlijk wordt de actuele stand van zaken geïnventariseerd. Tevens worden in deze training Klantgericht Communiceren (cursus Klantgericht werken) concrete (persoonlijke) doelen gesteld voor de afdeling of organisatie. 

Volg je liever een 1-op-1 training in plaats van een groepssessie? Bekijk hier meer informatie.

Deze training kun je ook online op aanvraag volgen! De focus ligt dan iets meer op kennis en inzicht in vergelijking met een training op locatie maar er wordt ook zeker aan de nodige skills gewerkt, onder andere met tussentijdse huiswerkopdrachten. Ook voor de online training kun je je op deze pagina direct aanmelden.

Prijs: Klassikaal afhankelijk van het aantal dagdelen | Workshop: vanaf € 900,- | Online: prijs op aanvraag

Trainingsduur Klantgericht CommunicerenTrainingsduur

Klassikaal: in overleg, minimaal 1 dagdeel
Korte krachtige workshop: in overleg
Online: op aanvraag

Tijden Klantgericht CommunicerenTijden
Klassikaal: data en tijden in onderling overleg
Korte krachtige workshop: in overleg
Online: in overleg / maatwerk
Deelnemers Klantgericht CommunicerenAantal deelnemers
Kleine groepen. Leren via het Insights Discovery Learning System
Competenties Klantgericht CommunicerenCompetenties
Klantgericht Communiceren