Test werkplezier in relatie tot klanttevredenheid
Werkplezier is goed voor klanten, medewerkers en dus de organisatie. Een organisatie waar medewerkers plezier beleven aan wat ze doen straalt dit uit, heeft een hoge daadkracht, is innovatief, oplossingsgericht en positief gestemd. Het verhoogt de kwaliteit en productie, verlaagt faalkosten en (ziekte)verzuim. Bovendien is werkplezier bepalend voor klantgerichtheid en dus enthousiaste klanten.
Geef op onderstaande assen met een X aan in hoeverre de stellingen op jou van toepassing zijn. Vergelijk daarna de resultaten en benoem eventuele concrete voorbeelden. Geef een eindoordeel.
Werkplezier heeft te maken met het team en de omgeving waarin je werkt. Deze factoren zijn het best als team gezamenlijk te analyseren, te benoemen en op te lossen. Wil je dit aanpakken en investeren in werkplezier (passie, betrokkenheid, eigenaarschap, etc.)? De training ‘Ontdek & Verbeter als Team’ leent zich daar bij uitstek voor. https://www.xzellent.nl/trainingen/ontdek-verbeter-als-team