Klantgericht Communiceren

Klantgericht communiceren: De kwaliteit van de communicatie van je team, afdeling of organisatie bepaalt voor een belangrijk deel of anderen tevreden zijn over de diensten of producten. Van belang is dan ook dat iedereen zich hier terdege van bewust is. In deze training krijg je praktische tools aangereikt die het klantgericht werken ondersteunen. Gezamenlijk wordt de actuele stand van zaken geïnventariseerd. Tevens worden concrete (persoonlijke) doelen gesteld voor de afdeling of organisatie. 

Prijs: afhankelijk van het aantal dagdelen

Excl. dagarrangement en trainingsmateriaal i

Trainingsduur Klantgericht CommunicerenTrainingsduur
In overleg, minimaal 1 dag.
Tijden Klantgericht CommunicerenTijden
In overleg.
Deelnemers Klantgericht CommunicerenAantal deelnemers
Kleine groepen. Leren via het Insights Discovery Learning System.
Competenties Klantgericht CommunicerenCompetenties
Aanpassingsvermogen, Communicatie, Initiatief, Klantgerichtheid, Luisteren, Organisatiesensitiviteit, Probleemanalyse, Sociaal gedrag
Klantgericht Communiceren
Deel deze training op